26 września 2011

666 - dziękujemy!

I nadeszła wiekopomna chwila ;). 666 odsłon naszego bloga! A to dopiero początki ...Z racji tego wydarzenia, mała niespodzianka.
16 kwietnia 2005 roku w Zabrzu miał miejsce wspólny koncert ARTROSIS i Closterkeller. Wystąpiły także zespoły Landscape Of Souls oraz Delight. Z nabyciem biletu na tą imprezę, wiąże się dość ciekawa historia :).
Tak to wspomina ulth:
Od dawna czekałem na koncert. Jako, że byłem w Katowicach, postanowiłem zakupić wejściówkę w jednym ze sklepów muzycznych. Jakież było moje zdziwienie, kiedy urocza Pani sięgając po bilet, spojrzała na mnie z przerażeniem! Wydusiła z siebie tylko " sześć sześć sześć" ;). To trzeba mieć szczęście! W każdym bądź razie na koncert dotarłem, bawiłem się świetnie i ... żyję nadal!
Relacja z koncertu TUTAJ:
... oraz pamiętny bilet :).





2 komentarze:

  1. No niezła historia muszę przyznać i spory fart ^_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej miałem farta ale to przerażenie sprzedawczyni było wielkie ;). Po chwili jednak wybuchnęliśmy śmiechem a ja wziąłem to za dobry znak. Tak też było :).

    OdpowiedzUsuń